Privacy- en cookiebeleid

Privacyverklaring

Inleiding

Verwerkingsverantwoordelijke

Welke persoonsgegevens verwerken wij?

  • NAW-gegevens (naam, voornamen, voorletters, titulatuur, geslacht, adres, postcode, woonplaats) zoals door de klant verstrekt;
  • Overige contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres en soortgelijke voor communicatie benodigde gegevens) zoals door de klant verstrekt;
  • Gegevens met het oog op het berekenen en vastleggen van vergoedingen en uitgaven, het doen van betalingen en het innen van vorderingen, waaronder het bankrekeningnummer zoals door de klant is verstrekt;
  • Andere gegevens van klanten waarvan de verwerking is vereist ingevolge van of noodzakelijk is om aan de toepasselijke wet- of regelgeving te voldoen.
  • NAW-gegevens (naam, voornamen, voorletters, titulatuur, geslacht, adres, postcode, woonplaats) zoals door leverancier verstrekt;
  • Overige contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres en soortgelijke voor communicatie benodigde gegevens) zoals door leverancier verstrekt;
  • Gegevens met het oog op het doen van bestellingen, het inkopen van diensten; het berekenen en vastleggen van vergoedingen en uitgaven en het doen van betalingen en het innen van vorderingen, waaronder het bankrekeningnummer zoals door leverancier verstrekt;
  • Andere gegevens van leveranciers waarvan de verwerking is vereist ingevolge van of noodzakelijk is om te voldoen aan toepasselijke wet- of regelgeving.
  • NAW-gegevens (naam, voornamen, voorletters, titulatuur, geslacht, adres, postcode, woonplaats), voor zover aan ons bekendgemaakt;
  • Overige contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres en soortgelijke voor communicatie benodigde gegevens), voor zover aan 42 B.V. bekendgemaakt;
  • Informatie verzameld bij bezoeken aan onze websites www.42.nl en www.tingit.nl met inbegrip van IP-adressen en client-identifiers;
  • Gegevens met betrekking tot elektronische berichten afkomstig van of bestemd voor derden en gegevens die noodzakelijk zijn om met deze derden contact te onderhouden;
  • Andere gegevens van derden die uit openbare bron zijn verkregen of aan ons zijn verstrekt, bijv. door klanten of een derde partij.

Waarvoor en op welke grondslag verwerken wij uw gegevens

  1. Om u te informeren over nieuwe producten, diensten en acties van 42 B.V. per e-mail. Dit zullen wij uitsluitend doen indien u voor het gebruik van uw e-mailadres vooraf toestemming heeft gegeven.
  2. Voor het afhandelen van vragen, de aanvraag van offertes of het in behandeling nemen van klachten. Dit kan via de website, schriftelijk, telefonisch of per e-mail. 42 B.V. is hiertoe gerechtigd in het kader van de precontractuele fase.
  3. Voor de uitvoering van de overeenkomst die u met ons sluit.
  4. Wanneer u contact met ons opneemt met vragen, opmerkingen, klachten of het inroepen van een van uw rechten. Dit kan telefonisch zijn, maar hieronder verstaan wij ook dat u ons via e-mail of social media benadert, het contactformulier invult of meedoet aan enquêtes en/of onderzoek. 
  5. Om te kunnen voldoen aan de wettelijke fiscale verplichtingen die op 42 B.V. rust.
  6. Voor de ontwikkelingen van nieuwe producten en diensten specifiek gericht op onze dienstverlening.
  7. Voor het berekenen en vastleggen van financiële gegevens als gevolg van de met u gesloten overeenkomst.
  8. Daarnaast is 42 B.V. op grond van een gerechtvaardigd belang gerechtigd om u te informeren over nieuwe producten en diensten, waarbij wij rekening trachten te houden met uw voorkeuren op basis van aangeschafte of afgenomen producten en/of diensten, uw interesses op basis van met uw toestemming vastgelegd gebruik van onze (mobiele) website (inclusief eventuele gebruikte apps). 42 B.V. kan dit ook doen via campagnes op social media.
  9. Ten behoeve van interne analyse en het doen van onderzoek voor het ontwikkelen en verbeteren van producten en diensten.

Wie ontvangen de gegevens

Hoelang bewaren wij uw gegevens

  • Persoonsgegevens die op grond van artikel 52 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen (AWR) moeten worden geadministreerd, worden gedurende 7 jaar (vanaf het einde van het jaar waarin de betreffende gegevens hun actuele belang voor de (fiscale) bedrijfsvoering hebben verloren) bewaard in verband met de op 42 B.V. ex artikel 52 lid 4 AWR rustende fiscale bewaarplicht.
  • De persoonsgegevens die in het kader van een klacht worden verwerkt, worden uiterlijk 6 maanden nadat de klacht en/of de daaruit voortvloeiende gerechtelijke procedure is afgehandeld, verwijderd.
  • Wanneer u informatie bij ons opvraagt of op een andere wijze contact met ons opneemt, bewaren wij uw persoonsgegevens tot 6 maanden na afhandeling van uw verzoek.
  • De persoonsgegevens die u voor uw sollicitatie aan ons verstrekt worden tot vier weken na het einde van de sollicitatieprocedure bewaard. Indien u hiervoor toestemming geeft, houden wij uw persoonsgegevens tot één jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure in portefeuille. Dit geeft ons de mogelijkheid om u voor eventuele toekomstige vacatures bij ons te benaderen. Wanneer u in dienst treedt bij ons zullen uw persoonsgegevens onderdeel worden van uw personeelsdossier.

Beveiliging

Uw rechten

Blokkering van uw gegevens voor marketing

Social Media

Cookies

Gebruik van cookies 

Andere websites

Klachten over de omgang met uw persoonsgegevens

Vragen

Wijzigingen